Naprowadzacze kół dla doków przeładunkowych – systemy laserowe

Zawsze widoczne laserowe systemy wspomagania dokowania to niezawodne oznakowanie ścieżki naprowadzania dla samochodów ciężarowych. System wspomaga takie urządzenia jak odbojniki czy naprowadzacze kół, jest niezawodny i działa bez względu na warunki atmosferyczne, a szczególnie sprawdza się o zmierzchu kiedy tradycyjne linie nie są widoczne

Odbojnice – widoczne w złych warunkach
pogodowych


Wyobraźmy sobie silny wiatr, obad śniegu lub porozrzucane kartony, które przykrywają wszystko, łącznie z odbojnicami i liniami wymalowanymi do naprowadzania dokujących ciężarówek. W takich warunkach przeładunek towarów przedłuża się i w niektórych przypadkach prowadzi do uszkodzenia i strat. Zachęcamy do zapoznania się z naszymi produktami, dzięki którym można wyświetlić linię laserową w miejscach gdzie spodziewamy się że namalowanie linie będą okresowo słabo widoczne lub tam gdzie przebiegają odbojnice. Widoczność odbojnic jest gorsza także o zmierzchu, a szczególnie nad ranem, kiedy kierowcy wykazują się większym zmęczeniem. Jaskrawa linia laserowa wyświetlona w miejscu gdzie przebiegają odbojnice zdecydowanie zwiększa ich dostrzegalność, co usprawnia przeładunek o każdej porze i w każdych warunkach pogodowych.

naprowadzacze do doków załadunkowych

Dok przeładunkowy – naprowadzanie dokowania laserem

Dobra widoczność ścieżki podejścia do dokowania to szybszy i bezpieczniejszy przeładunek. Najważniejsze cechy nanoszonych linii za pomocą rzutników laserowych to:

Wysoka widoczność linii poziomych w dokach
Odpobrność na niestabilne podłoże
Odpobrność na zanieczyszczone podejście do doku
Bezpieczny dla oczu - nie wymaga dodatkowej ochrony
Odporność na warunki zewnętrzne urządzenia - IP 67

Dlaczego warto wybrać nasz laser do projekcji linii poziomych? Jest to urządzenie odporne na warunki atmosferyczne i przetestowane w tego typu rozwiązaniach, które realnie zwiększa bezpieczeństwo przeładunku

PRODUKTY:

Laserowy rzutnik linii dokujących

Dostępne kolory:

Linia występuje w dwóch wariantach kolorystycznych – zielonej i czerwonej. Urządzenia podłączamy do  zasilania tj. 100-240V AC lub 3-6 V DC. Długość wyświetlanej linii z jednego lasera to ok 6,8 metra, a szerokość od 0,6 cm do 6 cm.

Do lasera można podłączyć kontroler sprzężony z czujnikiem ruchu, który będzie wyświetlał linie w momencie wykrycia ruchu. Rozwiązanie zwiększa uwagę kierowców przyspieszając dokowania. Kierowca, który w złych warunkach pogodowych nie widzi linii przeprowadza cały manewr o wiele dłużej. Światło lasera jest bardzo jaskrawe, widoczne na każdym podłożu i w dostrzegalności takich linii nie przeszkadzają warunki atmosferyczne.